Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jenom v tom, že své odpůrce se snaží označit za psychicky nemocné (islamoFOBIE) zcela jasně vypovídá o přístupu multikulturních sluníček k věci. Zajímalo by mě, kolik z těchto sluníčkových lidí si skutečně přečetlo celý Korán, který je velmi netolerantní a velmi nenávistný.

0 0
možnosti
AH

Excelentně vystižené, bohužel je to smutná realita dnešních dnů... 

V kontrastu vyzdvihuji blog Maruškinové, která dokázala vytvořit i z takové hrůzné tragedie v Tunisku, která se ve jménu islámu stala, štvavou agitku...

1 0
možnosti
BL

To je něco šíleného, ten Maruškinové blog. Zejména to závěrečné zvolání, normálně se mi udělalo zle. Příšerná bytost..

0 0
možnosti
PB

...... hmmm,ehm, jakési, ...takové, podivné, hmm - smysluplné,.... ehmm cosi, .....zkrrrátka karrrma jak blázen (jako bych teho Vencu slyšel na živoVR^

0 0
možnosti
VJ

Výborný článek, Hanko. Samozřejmě 100% souhlas a karma :)R^

10 0
možnosti
Foto

I80v34o 87C56i20l44i97c52h

19. 3. 2015 19:12

Výborné a vtipné shrnutí téhle šílené a sebevražedné ideologie multikulturalismu R^

18 0
možnosti
JM

Mě se to líbí. Hassan, Ryšavý, Polický atd. budou mít zřejmě jiný názor.  ;-)Karma. R^

8 0
možnosti
HM

Děkuji. Ano, zrovna jste mi připomněl, že každou chvíli mi na blog zaklepe pan Polický. Ale proč ne, já se nebráním načerpat nové poznatky . R^;-D

1 0
možnosti
DK

Me dneska pobavil clanek jednoho multikulturalisty, ktery studoval romistiku a jel na Ukrajinu zjistovat, jak tam Romove ziji. Napsal o tom, ze na Ukrajine bezne policajti pochytaji Romy na ulici, aniz by se neceho dopustili, zavezou je na stanici, tam je zbiji a pak zase pusti.;-D Je naprosto jasne, ze vychazi jen a pouze z toho, co mu ti mistni Romove namluvili. Neco jako kdyz policie u nas potka dvojici Romu vezouci zanovni medene okapy do sberu a oni reknou, ze je nasli v lese. Cili k tomu, aby byl clovek multikulturalista je treba ohromna davka naivity. Bez toho by to neslo.

10 0
možnosti
HM
LV

Skvělé a pobavilo R^;-D

8 0
možnosti
BL

Paráda a samozřejmě karma!! Ještě bych možná mé z těch oblíbených hesel přidal to mé milované : " Islám (Romové) nemůže (nemohou) za vaše posraný životy". Tam mě vždy uklidní, že vím, koho teda můžu vyloučit z řad viníků a že mohu hledat někde jinde..;-)

Ono to téma teda tak veselé není, ale jak k tomu už jinak přistupovat, že ano. Zvládla jste to bravurněR^

10 0
možnosti
HM

Děkuji za přečtení, karmu a hlavně za názor. Vidíte, tohle heslo mě vůbec při psaní článku nenapadlo a přitom jsem ho už viděla. Ale těch trefných hesel už je tolik, že by to vydalo minimálně na další článek. Ještě jednou děkuji. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3791x
Jedna z mnoha. Jinak hlavně máma. 

 

 

Email: hana.machar@seznam.cz 

Seznam rubrik