Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Paní Macharáčková, k tomu úvodnímu odstavci: Jak to tak sleduji, tak se mi zdá, že se v poslední době s pojmy velice nešetrně zachází. Slova, která dlohodobě měla nějaký význam ho ztrácí, nebo se podstatně mění. Slova, která vždy byla mravně neutrální najednou nabývají kriminálního významu. Jiná slova vyjadřují vrchol ušlechtilosti, ačkoliv tomu tak dřív nebylo. To dost často způsobuje, že se lidi pořádně nedomluví. To mně jen tak napadlo. Jinak článek dobrej - hodně dobrej.R^

6 0
možnosti
HM

Že? Všechno je jaksi naruby..... pěkně jste to napsal. R^ A moc děkuji za pochvalu. :-)

1 0
možnosti
VJ

Hanko, skvělý článek, jako vždy všechno od Tebe R^[>-]

4 1
možnosti
JP

Mne by jen zajímalo, kde ti proimigranští pózisté a multikulturní šílenci berou tu neutuchající jistotu, že my máme povinnost někomu pomáhat. Když to vezmu do důsledku:

Pokud se mám dobře (mám určitou životní úroveň), kterou jsem si svou prací, přístupem k životu a vzděláním vybudoval, nemám žádné morální ani sociální povinnosti se se svou úrovní rozdělit s někým koho neznám. Někdo můžete namítnout, že bychom se měli (z křesťanské víry vyplývající) postarat o své bližní, kteří nemají takové štěstí. OK, souhlasím. Ale :

1. nejsem křesťan, věřící ano i když do kostela nechodím

2. kdo je to ten "bližní"? Pro mne to je má rodina, mí přátelé a známí a lidé stejného smýšlení jako já. Nikdo a dokonce ani žádná síla mne nemůže přinutit pomáhat někomu, kdo je pro mne velkou neznámou. Naopak, pokud já svou pomocí někomu takovému snížím svou vlastní úroveň, automaticky ji snížím i svým nejbližším. To je sice princip solidarity, ale nikde také není psáno, že musím kvůli solidárnosti přenést chudobu z někoho pro mne neznámého na mé nejbližší. To je podle mne tak trochu kontraproduktivní. V důsledku toho pak nebude jen jedna rodina imigrantů ve "sračkách", ale jedna rodina imigrantů a k tomu ještě ta moje.

29 0
možnosti
HM

To jsou opravdu trefná označení - proimigranští pózisté a multikulturní šílenci. R^ Pomáhat někomu v nouzi je sice pěkné, ale není možné nikomu nutit, aby pomáhal a vydírat ho křesťanstvím, solidaritou nebo jen faktem, že se má líp a tudíž je to jeho povinností.  Jen pořád nevím, jak si tito lidé (krom pózování s transparentem před objektivem) tu pomoc představují. O tom, že uprchlíci mnohdy nejsou uprchlíci v pravém slova smyslu, jsem psala minulý týden, tak to nebudu rozebírat. Ale na základě toho, co pozorujeme v okolních zemích, je víc než nutné k těmto věcem přistupovat nadmíru obezřetně. Děkuji Vám za přečtení a za vyčerpávající příspěvek. :-)

9 0
možnosti
BL

Sám často přemýšlím,co vede tyto lidi k takovým laciným proklamacím a gestům. Jistě je to také ten pocit nadřazenosti, jako něm píšete, asi také nenávist ke společnosti a touha, aby opravdu zavládla anarchie. No a nám nezbývá, než donekonečna argumentovat tím, aby také předvedli nějaké činy s tím, že je jasné, že se stále opakujeme a žádné opravdové akce se nedočkáme.. Bohužel, vždy jsou na tom hůře ti, co "mají co ztratit.."

No a to, že si politici zvykli se takto nesmyslně obhajovat, to je známka naší doby, sám jsem se přistihl, jak to občas při podobných debatách sám použiji. Situace je opravdu velmi zlá...

6 0
možnosti
HM

Ano, situace je zlá. Člověk už raději ani není schopen domýšlet, jak to tady bude dál.... a přesto nám tady budou některé skupinky lidí pořád donekonečna opakovat mantru o xenofobii, rasismu, sobectví apod. Přitom za nimi žádné konkrétní skutky dobra vidět nejsou. Děkuji za příspěvek. R^

5 0
možnosti
Foto

Hani, opět skvěle vystiženo. Karma.

4 0
možnosti
HM

Leni, děkuji. Za přečtení, za karmu a samozřejmě za příspěvek. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ přesně tak.

Líbivá gesta jsou snadná, když platí jiní

27 0
možnosti
LS

Kdepak pí. Macharáčková, snímků které by zachycovaly realitu se od těchto pozérů opravdu nedočkáte. Nemůžete je očekávat od těch, kteří v realitě nežijí.

25 0
možnosti
HM

To máte pravdu. R^ Ať nás ale pak nepoučují o tom, co je správné....  Děkuji za příspěvek.

3 0
možnosti
Foto

I85v79o 32C14i34l58i20c82h

20. 6. 2015 19:25

Tihle sociální inženýři vždy požadují, aby tu nucenou solidaritu projevovali všichni ostatní za svoje vlastní peníze, ale "kupodivu" oni sami nikdy příkladem nejdou. Vám karma - trefila jste hřebíček na hlavičku zcela dokonale R^

37 0
možnosti
HM

Děkuji Vám. :-) Že? Já taky pořád čekám, kdy budou reálné fotografie..... zážitky ze společně strávených chvil.... a nic. Jenom slova. Rv

5 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P79a76v10e56l 23P46e21š48a24n

20. 6. 2015 19:22

Opravdu jsem též zvědav, zda si dotyční z Hate free a dalších sponzorovaných "neziskovek" budou schopni dostát svým slovům a přijímat uprchlíky k sobě domů a postarat se o ně. Nebo zda to myslí jen tak, ze se o ně má postarat někdo jiný a to i kdyby nechtěl. Protože vynucená solidarita je tou nejhorší variantou a cestou k tomu jak v lidech opravdu vzbudit odpor komukoliv pomáhat. Ale zatím jsem nenarazil na nikoho z těch "lepších a hatefree" lidí, ze by se o neco takového pokusil. Rád se nechám překvapit.

18 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3791x
Jedna z mnoha. Jinak hlavně máma. 

 

 

Email: hana.machar@seznam.cz 

Seznam rubrik