Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Především se nejprve naučte český jazyk. Pak si teprve hrajte na mravokárce, "demokratko".

5 0
možnosti
JV

Omluva, mělo být vedle, není myšleno na autorku blogu.

1 0
možnosti
JC

Jo, jistě, ale co s tím "vymýtáním"? Tu hrůzu jste napsala Vy, nebo opsala od nich?

0 1
možnosti
HM

No, to hrůzu jsem skutečně spáchala sama.... V posledním odstavci je slovo správně. V nadpisu to nebyla hrubka, ale moje nepozornost. Rv

0 0
možnosti
MP

Dobré, jen jsem někdy přemýšlel, zda myšlenky v článku obsažené, autorka vydává za své nebo je cituje z přednášky a komentuje. Někdy není úplně jasné, zda se s nimi ztotožňuje, či nikoliv. Soudím však z vyznění článku, že autorka se mezi moderní levičáky nepočítá, takže taková opatrná karma.

0 0
možnosti
TJ

Také jsem byl chvílemi na vážkách. Pomohlo přečíst si namátkou i další tvorbu, paní Macharáčková to má v hlavě velice srovnané a píše dobře, byť má trochu nezvyklý styl.

7 0
možnosti
MD

Nelze jen karmovat, nuti to primo rici ''dobry clanek."

1 0
možnosti
HM

Miloši, děkuji a za Váš příspěvek posílám taky pomyslnou karmu.R^

0 0
možnosti
JK

Příklad: V domě bydlím já, Tomáš, Honza a Martin. Tomáš si pouští v noci hlasitě hudbu a já se nevyspím, což mi vadí. Jsem tomášofob?

21 1
možnosti
Foto

L23u52b17o15š 40K85r28á51l

26. 3. 2015 9:31

a hnusnej náce a xenofob, to je tutovka :-)

10 0
možnosti
TP

Jojo, strasidlo islamofobie... A s islamemnemame zkusenosti. No hned jsem klidnejsi. Tak nevim, to tem ceskym muslimum vkladaji jejich nenavistna slova do ust zli islamofobove? To oni lanari lidi do ISILu? To oni provozuji stranky sharia4czech, nikoliv lide z brnenske mesity? A ty vyhruzky do emailu si zajiste posilaji islamofobove navzajem, ze?

12 0
možnosti
TP

Kazdopadne obdivuji, ze jste byla schopna takovou snusku blabolu vyslechnout.

7 0
možnosti
Foto

To je blábol. Tak akorát k smíchu.;-DRvRvRv

2 7
možnosti
JH

J98a88n 62H45l72a70v64a14t20ý

26. 3. 2015 10:50

Ono by neškodilo vyndat si mozek ze zadních partií a přečíst si to pořádně a do konce ;-D

5 2
možnosti
TJ

Máte můj respekt za to, že jste tam šla, a dokázala to vyslechnout. Mně se rozbíhá imunitní reakce, jen to čtu.

Jen mi není jasné, za koho a proč ti lumeni vlastně bojují? Bohatí jsou špatní protože oni bohatí nejsou, chudí jsou špatní páč "jsou rasisté" a kašlou na třídní boj, střední třída se rozpouští a kvůli své různorodosti byla vždy politicky neperspektivní. Kdo zbývá?

15 1
možnosti
MO

Je fakt že ,,nová" - neomarxistická levice se už tolik neopírá o ,,dělnickou třídu" jako ta stará levice. Dělníci na jejich kecy o multikulti společnosti kašlou. Imigranti jsou pro ně žádoucí mj. pro to, že jsou to jejich potenciální voliči (ve FRA 90% přistěhovalců volí levici).

7 0
možnosti
MO

Tito ,,noví" levičáci trpí nenávistí k tradiční západní společnosti a všemu, co vychází z židovsko-křesťanské tradice. Proto vidí spojence v muslimech.

Paradoxně jim nedochází, že jimi prosazovaná agenda je v rozporu s islámem a pokud muslimové na Západě početně převáží, tak jim pěkně zakroutí krkem. Zatím plní islamistům roli užitečných idiotů.

31 0
možnosti
JN

J81i19ř87í 39N37o93s27e84k

26. 3. 2015 7:35

Nic ve zlém, ale opravte si v titulce i v textu - vymítání. ;-)

3 0
možnosti
KC

Stane se, že se vloudí chybička, ale s tou demagogií po přečtení celého blogu souhlasím. Nejsme nesnášenliví nebo rasisté, jen nemůžeme souhlasit s naukou, která je v příkrém rozporu se zásadami, na nichž stojí naše civilizace nebo se způsobem života na úkor pracovitých a odpovědných lidí.

17 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3791x
Jedna z mnoha. Jinak hlavně máma. 

 

 

Email: hana.machar@seznam.cz 

Seznam rubrik