Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

ntk_

11. 4. 2012 6:32
blázen kdo nakupuje na slevovém portálu a letí na akce...

už jen při přečtení prvního odstavce mi bylo jasné o co půjde... ale dal jsem si tu práci a přečetl celé... nicméně lidé co letí na různé slevy, akce v obchodech, slevové portály.... jsou nakročeni ke zmanipulování hodně lehce...

*

já tvrdím používejte mozek; proč nakupovat tehdy když to chtějí obchody a nabízí slevy, ale vy vlastně nic z toho nechcete ?.... sice možná ušetříte v danou chvíli za produkt (službu) ve srovnání s nabídkou na trhu, možná že i dokonce dostanete kvalitní zboží / službu (aniž by jste měli pochybovat o kvalitě)... ale co je důležité !!!! zeptejte se hlavně sami sebe; potřebujete vůbec to co je vám nabízeno ????...

*

0 0
možnosti
HM

Hana939

11. 4. 2012 8:13
Re: blázen kdo nakupuje na slevovém portálu a letí na akce...

Děkuji za příspěvek. Hezký den!;-)

0 0
možnosti
TA

tajny agent

10. 4. 2012 23:47
Ja vnimam cloveka co mne otravuje

kvuli jeho vydelku jako parazita. Ponevadz jsem krestan, tak jsem mily i na tyto lidi a laskave jim sdelim, ze jako nemam zajem nebo je vyuziji k ziskani informaci, za ktere jim podekuji a nic si od nevemu, ponvadz k rozhodnuti potrebuji urcity cas. Maximalne tak si od nich vemu vizitku, ze v pripade zajmu zavolam. Styk s dealery chce brat jako jednoduchou formu ziskani informaci o produktech na trhu k dalsimu srovnani. V pripade nezajmu se na ne mile usmat, v duchu je politovat a rict, ze nemate zajem. Neco v tom stylu.

0 0
možnosti
HM

Hana939

11. 4. 2012 8:17
Re: Ja vnimam cloveka co mne otravuje

Jo jo, přesně. Taky nejsem pro posílat je někam, řvát nebo je dokonce urážet. Díky za příspěvek!;-)

0 0
možnosti

Mablung

10. 4. 2012 19:20
jj, je to hnus

Dealeři jsou hnusní a bohužel, prodejní triky mají dovedené do dokonalosti. Většina lidí jedná podle určitých pravidel a zvyků a pokud se jim prodejce dostane pod kůži, vyhraje. Inteligence je dobrou obranou jen částečně. Mnohem lepší obranou je automatická nedůvěra. Nikdo nemůže být odborník na všechno.

Nicméně, Vaše peníze chce prakticky každý, Když jde člověk centrem Prahy, dost často potká někoho kdo chce po něm peníze na cokoliv. Děti, rakovinu, útulek pro kočky či pivo. Už párkrát jsem se zarazil, když mi po pár krocích došlo že jsem se naštvaně podíval na člověka s mapou, který se asi chctěl zeptat na cestu místo aby se ze mě snažil něco vytáhnout. Pak mají mít turisté z pražáků dobrý dojem.

Co se důchodců týče, tam je to těžké. Oni jezdí na zájezdy dobrovolně, byly tísícrát varováni a stejně tam jezdí. Ti dealeři kteří jim ty hrnce prodávají by si zasloužili zlámat hnáty, jenže ti "okradení" důchodci na tom část své viny prostě mají.

1 0
možnosti
HM

Hana939

10. 4. 2012 19:39
Re: jj, je to hnus

Je to tak! Člověk už v sebeobraně na ulici uskakuje před lidmi, co mu jdou "naproti". Zrovna minulý týden jsem byla nečekaně oslovena, takže jsem s sebou už instinktivně "cukla"..... naštěstí to byl cizinec a ptal se mě anglicky na cestu. Ani nevíte, jak jsem byla mile překvapena! Projít centrem města je občas na cenu odvahy. Hlavně když se v něm pohybujete denně. :-/ Díky za příspěvek. Hezký večer! :-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 4. 2012 18:15
Dobře napsané

R^

1 0
možnosti
HM

Hana939

10. 4. 2012 18:36
Re: Dobře napsané

Tak toho si od Vás cením! Už jsem o Vás hodně četla jako o oceňované diskutérce. ;-) Díky moc a přeji hezký večer! :-)

0 0
možnosti
JR

laser-man

10. 4. 2012 16:22
Hyeny s energiemi.

Chystám taky jeden článek. Je o obchodnících s energiemi. Můj kamarád (invalida na vozíčků) byl jimi obalamucen a stálo ho to 3000 Kč aniž od nich odebrál jediný kilowatt. Je to člověk vzdělaný, který dělá učetníctví, ale když mi líčil, jakým způsobem jej okradli, tak se mi otvírala kudla v kapse. Větších ku*ev snad ani není;-€

6 0
možnosti
HM

Hana939

10. 4. 2012 17:03
Re: Hyeny s energiemi.

Je to vážně moc smutné a mnozí dealeři se fakt neštítí ničeho! !! Přesně jak píšete, častokrát "dostanou" vzdělaného člověka..... Děkuji za příspěvek, byť je smutný. Přeji hezký den.:-)

0 0
možnosti
K

kuchl

10. 4. 2012 15:56
Bohužel

řada lidí naletí , překvapivě většinou ženského pohlaví :-P. Prakticky jakákoliv re-klama je opakovaným klamem . Jsme ovšem ve století informatiky , tak si to užijme ...

0 0
možnosti
HM

Hana939

10. 4. 2012 17:31
Re: Bohužel

Něco na tom je.....;-)

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

10. 4. 2012 15:29
Zvláštní kapitolu tvoři podomní prodejci energií.

A taky prodejci tarifů (volají nevyžádaně kdykoliv (zrovna jsem si vzpomněl na kouzelné "Ty vždycky voláš když s@ru. Co chceš?" z Reflexu tuším; u mě je to třeba zrovna když podlézám elektrický ohradník).

Jinak - karma. R^

1 0
možnosti
HM

Hana939

10. 4. 2012 15:37
Re: Zvláštní kapitolu tvoři podomní prodejci energií.

Děkuji za přečtení, za karmu i za příspěvek! ;-) Zpracovala jsem jen takové ty "hlavní" metody, na které jsem kápla, ale tady toto téma je fakt na několik článků. Přesně jak říkáte Vy, zvláštní kapitola. Přeji hezký den!

1 0
možnosti