Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

Dcera byla nucena hrát libovější hru. Chodí do 7é třídy ZŠ . Poté co se v hodině zeměpisu od učitele dozvěděla, že jsou uprchlíci skvělí a musíme jim pomoci, protože je to naše povinnost, pak za týden poté při hodině občanské výchovy, kdy si třídy losovaly jakou zemi bude třída v daný den představovat měla třída hrát hru. Třída dcery si vylosovala Egypt. Už se těšila, že budou faraoni, malovala v životní velikosti krokodýlího boha, ale ono ejhle. Učitelka jim řekla, že si budou hrát na muslimy. Kluci hábit, holky zahalené od hlavy až po paty. Měli si donést koberečky, na kterých se měli modlit. Když mi dcera říkala, že učitelka hledala na Google muslimské modlitby a učila je děti, aby se prý mohli modlit na kobercích tak se mi chtělo křičet, bouchnout vzteky, jít zbít učitele a podpálit školu. Vyřešila jsem to tím, že jsem dceru neposlala ten den do školy. Jen by mně zajímalo, zda by moje chování omluvili tak jako omlouvají chování uprchlíků. Protože jsem byla v tu chvíli naštvaná, frustrovaná s pocitem beznaděje tak jako oni.!!

2 0
možnosti
HM

Cože? No to je strašné! :-( Tohle je bláznovství..... čiré bláznovství. Já bych na tom byla stejně jako Vy. Frustrace a beznaděj. Rv Děkuji Vám za příspěvek a přeji, ať jste s dcerou ušetřena podobných bojovek.

0 0
možnosti
Foto

P10e94t78r 49K12r92á73l

9. 10. 2015 22:54

tak to je dobrá osvěta, nahradit rozum mladým lidem blbostmi, jetě by měli hodit hry na podřezání nevěřících psů, jak ukřižovat svého křesťana nebo jak si najít ve státě svoji Andělu :-)

2 0
možnosti
Foto

Hani, tvůj nápad s hrou mě pobavil! Skvělé jako vždy. R^

4 0
možnosti
HM

Děkuji moc, Leni..... :-)R^  Ale uznáš, že by to nebylo špatné. Bylo by to sice takové poněkud akční, ale určitě pro výuku přínosnější. ;-)

0 0
možnosti
VV

Hre zdar. Jinak pro pobaveni doporucuji cist Jaroslava Haska.

4 0
možnosti
HM
KT
MK

:-) Máš můj hlas

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS