Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJ

Jistě, že byl pratáta imigrant. A chvála mu, vybral si to tu dobře. Je jedno, jak moc tato zem byla či nebyla předtím osídlená a kým. Částečně uprchli, částečně se asi smísili - dnes nejsou. Byla to jejich hloupost, a bude i naše, pokud svou zem vyklidíme jiným.

Rozhodně jsem pro, abychom si to všichni připomínali, a vítači imigrantů zejména :-)

0 0
možnosti
Foto

Karma pani Hano :) Ironii proti nenavisti , jen tak dal ;)

2 0
možnosti
KT

Povšiml jsem si, že autorka svůj text několikrát upravila, naposledy dnes v 1:32 hod. ráno. Tím ovšem některé příspěvky ztratily smysl, neboť se vztahovaly k původnímu textu. Což by měl vzít v úvahu kupř. zde diskutující Jan Buriánek.

0 0
možnosti
HM

Úprava se týkala výhradně toho upozornění v závorce a poté zvýraznění dvou vět, ve kterých píšu o tom, že budu psát o nelichotivých a urážejících postřezích, o které jsem zavadila v posledním týdnu. Toť vše. Jiné úpravy neproběhly. :-)

0 0
možnosti
ZB

Karma.Takhle tady ovšem psát nemužete,tady jsou čtenáři zvyklý na jednoduché,ale o to udernější texty...;-)

3 0
možnosti
HM

Děkuji. Za přečtení, karmu a samozřejmě za připomínku. R^Skutečně nezbývá, než se jí řídit. :-)

0 0
možnosti
JP

Stalo se,  že jsem nějaký ten pátek pracoval pro anglickou firmu. Angličtí šéfové se rozhodli, že náš software prosadí v Americe.

Prodejci dostali školení, jak komunikovat s americkými zákazníky. Navíc pro ně vypracovali i stručnou přřručku, která se mi náhodou dostala do ruky.

Jeden pokyn, hned na začátku, se hodí připomenout i tady:

Američané nechápou ironii a sarkasmus berou jakp osobní urážku.

Netušil jsem, jak moc je mezi námi Američanů....

6 0
možnosti
HM

Pane Jindřichu, taky mně nenapadlo, že bude idnes zahlcen až tolika Američany. Děkuji za příspěvek, kterého si považuji a současně děkuji za přečtení. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Musíte víc polopatě, autorko. Děti v průměru do deseti let nechápou ironii a takovej Nádvorník, Beneš, Tomev nebo Otík Černý na tom s intelektem nejsou výrazně lépe než průměrné desetileté dítě. Nepochopili, chudáci, že jste s nimi na stejné lodi, v atributech českého křupana vyjmenovaných v článku se bezpečně poznali, a tak vám nadávají :-)

4 4
možnosti
HM

Děkuji za názor a samozřejmě za přečtení! R^:-) No, mně je taky divné, že jindy si s výše uvedenými pány společně notujeme a najednou jsem pro ně cosi nepěkného, co nám tady plive po ostatních. Možná si řekli, že jsem se teprve teď ukázala..... nicméně v názvu je Úvod do praktické oikofobie..... tak to už opravdu nevím, co tam mám příště napsat.  Ještě jednou díky za příspěvek. R^

1 0
možnosti

Trefně a vtipně napsané. Vaše texty čtu vždy s radostí. Nepřestávejte :)

4 0
možnosti
HM

SLÁVA!!! Jsem ráda za každého čtenáře, který si přečte celý článek a ne pouze část, ze které pak dělá soudy a závěry o jeho autorovi. :-)Díky za příspěvek a zejména za přečtení! R^

1 0
možnosti
KT

Já už se obával, že ve vašem ctěném blábolu o Chorvatsku budou chybět ponožky v sandálech a konzervy! Klasické klišé všech těch, kteří se snaží dokázat, že mají celý svět "v paži". Víte houby, mladá dámo! V době výjezdních doložek, devizových přídělů a naprosto nesměnitelné koruny, se našinec do vytoužené ciziny sice při troše štěstí dostal, ale směl si na cesty vyměnit cca 7 amerických dolarů (nebo jejich ekvivalent). Proto ty konzervy, jinak se vyžít nedalo. Jak napsal přede mnou pan Černý, chodit úplně naboso respektive naboso v různých těch kristuskách, vietnamkách a sandálech začali koncem 60. let příslušníci flower-power, členové hnutí Hare Krishna a hippies všeobecně. K nám do Čech se to dostalo kolem roku 1968, pak přišli Rusáci a hippies (o krišňácích ani nemluvě) měli šmytec. Bosá móda se k nám do Čech vrátila až po pádu režimu s vlnou různých těch tuláků, prospektorů, postistů, sektářů a příslušníků nové "lost generation" occidentálního původu.

Mimochodem, mladá dámo, zdalipak víte, že správný hippie, kromě toho, že chodí bosý se příliš nemyje, stačí asi tak 1x krát týdně, nohy pak téměř vůbec? S holením se to také nemusí přehánět, zrovna tak jako mytím se v podpaží a v rozkroku. Deodoranty a kosmetika jsou změkčilost a proto nepřípustné!  S výměnou prádla se to také nemá přehánět.

Nuže, nechcete takto vyrazit do Chorvatska?

2 2
možnosti
JO

To nadávání na to, že Češi jezdí max do Chorvatska taky nechápu. Hodně tam jezdí důchodci. Ti naši si skutečně nemohou tak vyskakovat jako ti němečtí a pokud si našetří na moře z důchodu, tak na každodenní hody v restauraci pak prostě nemají. Proč je za to proboha ještě shazovat?

Já sama jsem byla v Chorvatsku 2x, poprvé jsem cestovala, to bylo hezké, podruhé to byl pobyt u moře a to mě nezaujalo. Mám ráda pískové pláže a obr vlny. To mi tam chybělo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3791x
Jedna z mnoha. Jinak hlavně máma. 

 

 

Email: hana.machar@seznam.cz 

Seznam rubrik