Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J87e18r55r61y 56D19a22n87ě93k

11. 6. 2015 18:11

S HFC uz jsem nekolik debat na fcb vedl. A jejich "reagovani a odpovidani" ci spise nereagovani a schovavani hlavy do pisku sleduji. Je silene za co se vyhazuji miliony statnich penez.

Vam karma za clanek i snahu.

7 1
možnosti
HM

Děkuji. :-) Já jsem se právě nedávno zúčastnila jednoho jejich projektu.....  byť jsem to nezvládla do konce, poučné to bylo. A kolik těch mladých lidí se nechává takhle zblbnout.....  Rv

4 0
možnosti
Foto

Jednoznačně karma. A k HFC bych klidně přidal AI, Norské fondy, Sorose a další.

3 0
možnosti
HM

Díky. Za přečtení, za názor i za karmu. :-)R^

2 0
možnosti
JM

Je opravdu zbytečné počešťovat anglická slovíčka. Pro vás bych spíš přechýlil do ženského rodu normální české 'štváč'. V dnešní emancipované společnosti ženám nestačí drbat sousedy, a šířit pomluvy v dialogu se sousedkou, objevili možnosti internetu. Mnoho let staré demonstrace se v odkazech recyklují na komentáře k aktuálním událostem. Nastavení odkazů aby se neotevřely v novém okně zmnohonásobí čtenost článku a dostanou ho do žebříčku.

0 10
možnosti
HM

No máte pravdu. Nestačí... představte si, že dnešní emancipace zašla až tak daleko, že místo toho, aby některý ženský pomlouvaly na pavlači, dnes hlídkují na netu a ty, co chtějí vyvolat diskusi na téma, které se neslučuje s jejich názory, nazývají hejtry....  pak je např. nahlašují, banuje se jim FB profil atd. ..... ;-)

4 0
možnosti
Foto

No, sice to není úplně k tématu, ale souvisí to s ním: že v řetězci Mamma Coffee neberou stravenky bych ještě chápal, ale že v roce 2015 nejsou zařízeni na platební karty??? Když jsem se zeptal proč, řekli mi, že je neberou v žádné jejich kavárně. Když jsem se opět zeptal proč, dozvěděl jsem se, že je to taková jejich firemní politika :-). Ale hlavně, že mají na vstupních dveřích nápis HATE FREE, blbečkové.....

3 0
možnosti
HM

No to je skutečně zvláštní přístup.... hlavně, že se vymezili nálepkou proti nenávisti.;-) Díky za příspěvek.

0 0
možnosti
AK

Karma! Hate free aktivisté mi svou jedinou pravdou (ve skutečnosti převlečenou lží) a totální demagogií nezadržitelně připomínají soudruhy z dob ne tak dávno minulých.

10 0
možnosti
HM

Bingo! R^ Mně je připomínají taky! 8-o Díky za přečtení, příspěvek a za karmu.

2 0
možnosti
JN

J45i86ř71í 29N43o91s34e85k

11. 6. 2015 13:11

Kromě toho, že jsem taky hejtr a převážně hejtry jsem obklopen, dumám nad nesmyslným heslem "Nenávist mi nesluší". Je to sebestředné, sobecké a povrchní vyjádření. Vidí a hodnotí jen slupku - sluší, nesluší? A kde máte duši, srdce a empatii, vy sluníčkáři? Pochopil bych heslo typu "Nenávist není velkorysá" nebo "Nenávist je projev nezralosti". Ale HTC netuší, co je velkorysost ani vyzrálost, tak se jen ujišťuje, že má, symbolicky řečeno, líbivý ksichtík. Tím líp. Na to skočí jen hlupák.

A ještě: Radši ať mi "nesluší nenávist", než aby mé paní neslušela burka.

:-/:-)

7 0
možnosti
HM

No to máte naprostou pravdu, to je heslo jak něco.... fakt. Rv Díky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem jasný hejtr, navíc zaprodanec USA, bolševik, fašoun, lumpenkavárenský povaleč, rusofob, islamofob a kdoví co ještě.

Vším, čím jsem byl, byl jsem rád.

Díky a karma!

8 0
možnosti
HM

:-) Taky díky... a pomyslná karma i Vám. R^

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno, Hani. Ostatně - jako vždy. KARMA

5 0
možnosti
HM

Leničko, děkuji za přečtení, příspěvek i za karmu. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

K73a55r49e91l 56M29á38d25l29e

11. 6. 2015 12:19

Tak jsem ke všemu ještě hejtr. Já už si to budu muset psát - spolu se všemi rúznými -foby. Až se mě jednou nějaká kádrovací komise zeptá, co jsem zač, tak to přečtu z papírku, protože všechny ty nálepky už se nedají zapamatovat.

9 0
možnosti
HM

Přesně. Člověk už se pomalu ztrácí v těch nálepkách..... v čem je tak nenávistný a patologický..... tohle už je fakt na taháky. Nebo na šaškec. R^;-) Díky za příspěvek.

6 0
možnosti
VJ

Všichni tito multikulturalisté se chovají agresivně proto, že ačkoliv jim chybí argumenty, cítí se být v pozici síly. Mají podporu vládních imstitucí, evropských institucí i amerického velvyslanectví. Podíváme-li se na stránky a výroční zprávy různých multikulturních nevládek, vidíme tam loga jako přes kopírák. Soros, Open society fund, norské fondy, US Embassy apod.

8 0
možnosti
HM

.... tak nějak ..... bohužel! ;-(

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS