Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemusíme mládež učit masturbovat, mládež je šikovná dost ;-D V mé rodině je toto téma dá se říct tabu a přesto nemám, jak se zdá, žádné větší problémy a ani nejsem opožděná. Na spoustu věcí jsem přišla sama, potřebnou osvětu zajistila škola a dívčí časopisy. Na druhou stranu jsem určitě pro takovou výchovu, aby se dítě nemuselo bát doma přiznat, že má přítele/přítelkyni, případně si pak nepřipadalo trapně, že "to ještě není nic pro něj". Říkám dítě, ale někteří rodiče se tohoto tématu obávají, i když je "dítě" už dospělé. Nemusíme si hrát na Sodomu a Gomoru, ale na sex až po svatbě taky ne:-P

0 0
možnosti

Při ohluchnutí se ztrácí oční kontakt? To mi jaksi nedochází. Nekapišto.

2 0
možnosti
HM
Foto

Jsem dospělá žena a jsem prudérní. Uvědomuji si, že může existovat výchova  jiná, než jakou jsem od svých rodičů dostala já. A jsem na to hrdá. I když musím poctivě přiznat, že mi ta stydlivost pravděpodobně neprospěla.

Některé dítě je sexuálně náruživé, jiné není. Vědomě jsem se začala zabývat myšlenkou na sexuální život až ve 22 letech. Byla jsem svázaná svou svou sexuální výchovou, ale ne  natolik poškozená, abych jej nebyla schopná. Na rozdíl od mého manžela. Naše vzájemná láska ani po dvou letech společného života v pohlavní styk nevyústila. Musel navštívit sexuologickou poradnu, kde mu řekli, že chce-li mít sexuální život, musí si říkat v duchu : 'ona je stará, ošklivá ženská, možná coura'. Tu citaci jsem přikrášlila, protože znám pravidla slušné diskuze. Ani za dva měsíce po té se situace příliš nezměnila. Byl vystrašený, neuvolněný, měl spoustu zábran. Jednoduše špatně a složitě přemýšlel.

Možná si řeknete, že jsem zkrátka nebyla ta pravá žena pro něho. Možná. Ale chodili jsme spolu celkem 5 let, než jsme se vzali. Žili jsme spolu jen poslední dva roky před sňatkem.

Víte milovala jsem ho. Měla jsem pocit, že pro něho jsem chovala své panenky. Zkrátka zdálo se mi, že je to ten pravý muž pro mě.

Dopadlo to tak, že navzdory své lásce jsem se musela vnitřně jeho lásky vzdát. Přestala jsem o ni najednou stát.

A proč o tom hovořím ?

Z mých zkušeností vyplývá, že v jeho případě se společnosti, ani rodičům jeho sexuální výchova příliš nepovedla.

Žádné dítě na světě by nemělo mít strach vyjádřit svou sexuální potřebu. Patří k základní lidské svobodě vyjádřit ji. Sexuální touhy v dětství mohou být velmi silné. A pohoršení rodičů či společnosti může znamenat když ne psychické poškození dítěte, omezení jeho přirozenosti jistě. Komu to prospěje ?

A pokud hovoříte o tom, že se Norové pohoršují, políbí-li na ulici matka či otec své dítě, musím jen podotknout, že některé polibky může dítě vnímat jako nežádoucí. Nejednou jsem to na vlastní oči pozorovala. 

Existují rodiče ..

1 1
možnosti

Z extrému do extrému?

1 0
možnosti
TH

Zkuste si najiz pres Google ten obrazek, ktery mate v textu podtrzeny. Je jich spousta, ale ani jeden jedinny z Norska. Jen z Polska, Ruska a Cech...

Neproipada vam to divne? Ze to nikdo nenasel v Norsku?

0 0
možnosti
VJ

Hanko, skvělá článek, jako vždy od Tebe :-)[>-]R^

2 0
možnosti
Foto

Ze všeho co stát dělá nebo organizuje, jde nakonec hrůza.

6 0
možnosti
HM

Všem, co přispěli do diskuse, děkuji za příspěvky. Připomínka k tomu, zda se norské metody uplatňují i na přistěhovalce zejména muslimského původu, je zajímavá. Bylo by dobré to zjistit.... nicméně, docela si to ani nedovedu představit....

0 0
možnosti
JR

J64a66r32a 62R13a46n15k

15. 5. 2015 17:39

Ano, bylo tam cosi i o indicke rodine, ale divim se lidem, kteri neovladaji zadny jazyk krome cestiny a rustiny, ze se vydaji za praci do zeme.....o niz absolutne nic nevedi. Ziju ve 4. zemi a pokazde mne zajimaji zakony....

0 0
možnosti
MK

No pokud to Norům připadá správné, je to jejich věc. Pro mne z toho vyplývá, že se do Norska rozhodně nebudu stěhovat. Na druhé straně si přeji, aby Norové, kteří by náhodou do ČR přijeli bydlet, aby tyto metody si nechali v Norsko.

Ale jen tak mezi řečí, uplatňují Norové tyto metody taky na imigranty muslimského typu???

5 1
možnosti
HM

Všem Norům to asi nepřipadá správné, ale rezignovali na to, aby se vůči něčemu, co se jim nelíbí (v případě výchovy dětí) ozývali. Raději. RvTaky by mě zajímalo, zda jsou tyto metody uplatňovány i na muslimy.......

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3791x
Jedna z mnoha. Jinak hlavně máma. 

 

 

Email: hana.machar@seznam.cz 

Seznam rubrik